Fredag 8 mars 2013

Allmänt / 0 Kommentarer / 2013-03-08, 23:07:41
En gammal bild

Hejsan allihop! Veckan som har gått har jag haft fullt upp med att återhämta mig. Jag var såå trött efter resan och tidskillnaden osv. Men nu har vardagen rullat igång och allt börjar återgå till det normala.
Nu har vi praktik, denna och nästa vecka. Jag är på en advokatbyrå som heter Lorenius och partners. Vi har mest gått på rättegångar i både tingsrätten och hovrätten, och idag var vi på studiebesök på en advokatbyrå som sysslar med affärsjuridik. Trivs bra, tråkigt att det bara är 2 veckor.

Jahapp, såhär på en fredagskväll är väl alla 18 åringar ute och kalasar, och vad gör jag? Jo jag sitter och myser i soffan och kollar på OC och väntar på min älskling. Kvällen spenderades med min syster och hennes familj, mysigt.
Men det var allt för nu, pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback