Florida 23 februari 2013

Allmänt / 2 Kommentarer / 2013-02-23, 14:12:21
Hejsan! Nu var det några dagar sen jag uppdaterade men tänker inte ens känna mig skyldig, är ju på semester !
Men dagarna har rullat på, vi har solat och badat och myst. Idag ska vi packa ihop våra grejer och åka upp till Orlando. Det känns både roligt och tråkigt. Roligt för att det ska bli kul med nått nytt (och jag ser ju väldigt mycket fram emot parkerna). Men också tråkigt för att vi måste åka härifrån, det här så himla fint här ju 

Men nu måste vi gå upp och äta och packa ihop innan mamma får ett utbrott på oss, puss 

Kommentarer
Systeryster:

Låter som att ni har de bra :) vilket datum kommer ni hem? Är de bara Orlando ni har kvar? Puss o kram

2013-02-23, 15:33:58
lotta:

Förresten, dålig update på linges mode! Jag väntar med spänning :)

2013-02-23, 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback